email: .(JavaScript must be enabled to view this email address)

  • test

    De Kweker

    De Kweker is een professionele levensmiddelengroothandel met een uitgebreid food en non-food assortiment, onderdeel van Vroegop Ruhe en Co.

  • test

    Burg Ter Aar BV

    Wij Burg Groep produceren siroop, azijn, reinigingsmiddelen en automotives. Vrijwel elk huishouden in Europa heeft onze producten in huis. Wij verkopen onze producten via retailorganisaties. Zij kiezen de samenstelling van het product, de positionering, de naam en vormgeving waarmee ze onze producten op de markt willen brengen.

  • Taalcentrum-Vu

    Het Taalcentrum-VU is een zelfstandig taal- en trainingsbureau dat opereert vanuit de Vrije Universiteit. Wij leveren vertalingen, taal- en communicatietrainingen en tekstredactie aan overheid en bedrijfsleven. Onze specialiteit: uw boodschap op de beste manier overbrengen.

     

  • VU medisch centrum

    VU medisch centrum staat voor onderscheidende patiëntenzorg, hoogwaardig wetenschappelijk onderwijs en grensverleggend onderzoek. VU medisch centrum komt voort uit een christelijke traditie en koppelt geloof in persoonlijke, integere en respectvolle behandeling van mensen aan gezonde ambitie en fundamentele nieuwsgierigheid.

    VU medisch centrum wil beter maken, maar ook beter zijn, nog beter worden en bijdragen aan de medische kennis van morgen.

     

  • test

    Den Haag ontmoet Den Haag

    Scholen van verschillende achtergronden gaan elkaar ontmoeten. Zij organiseren samen activiteiten, zodat hun leerlingen elkaar leren kennen.

     

  • test

    Imtech

    Technologie is de sleutelfactor op de weg naar een duurzame toekomst. Imtech gelooft daarin en levert zijn klanten meetbare toegevoegde waarde door het aanbieden van hoogwaardige technische totaaloplossingen.

     

  • test

    Zaanstad

    Website ligt er tijdelijk uit.

     

  • test

    Pantar Amsterdam

    Pantar Amsterdam begeleidt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt op weg naar (regulier) werk. Doel is een gewone baan of zo dicht mogelijk daarbij. Met onze begeleiding ontwikkelen mensen zich op een werkplek; iedereen is bij ons aan de slag, bij een werkgever of bij ons eigen bedrijf.

     

  • test

    Prins en Heida

    Mensen op basis van eigen competenties een toegankelijk en op maat gesneden ontwikkeltraject bieden. Door het brede pakket van diensten en producten is Prins & Heida in staat mensen een echte kans te bieden en te helpen deze kans te grijpen.

     

  • test

    SMHO

    De Samenwerkende Moslims Hulp Organisaties (S M H O) is een samenwerkingsverband van een aantal Nederlands-Turkse moslimorganisaties die actief zijn op het gebied van projectondersteuning. SMHO organiseert bijeenkomsten en activiteiten om de lidorganisaties optimaal te steunen in hun werk. Het SMHO Netwerk opereert uitsluitend met vrijwilligers, maar wil in toekomst ook vaste medewerkers aantrekken.

     

  • test

    Universiteit Leiden

    De Universiteit Leiden behoort tot de kopgroep van de Europese research-universiteiten. Dit draagt bij aan goede kansen voor onze afgestudeerden voor zowel wetenschappelijke als andere functies.

     

  • De wereld staat niet stil en dat geldt gelukkig ook voor ons als limonadefabriekant, Burg Ter Aar BV. In de afgelopen jaren hebben de nodige veranderingen (ERP systeem, werkoverleg, verbeterteams e.d.) plaatsgevonden die consequenties hebben voor de kwaliteit van communicatie. We hebben gemerkt dat een aantal collega’s niet mee kunnen in de manier waarop wij willen communiceren met elkaar. Inhoudelijk doen zij hun werk erg goed en zijn we ook absoluut tevreden over hen, daarom hebben we besloten om hen een cursus Nederlandse communicatie op de werkvloer aan te bieden. Wij hadden al goede ervaringen met een opleiding van Natascha Zoutewelle op dit gebied en daarom hebben we besloten om haar te vragen om deze opleiding voor zes collega’s te verzorgen. Het is erg leuk om te zien hoe iedereen fanatiek zijn best doet en ook stappen maakt. Daarnaast zijn wij ons er ook beter van bewust dat onze manier van communiceren vaak veel te ingewikkeld is voor deze collega’s. Kortom voor zowel werkgever als werknemer een win/win situatie. Hajo van den Berg, Bedrijfsleider Ter Aar.